یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 6 فروردین 1401/ شماره 487
قیمت های جهانی پلتس عمدتا افزایشی, کاهش 212 تومانی نیما طی دو هفته, صعود دلار صرافی به کانال 25 هزار تومان, پایان هفته برنت با 119 دلار, صعود 23 هزار واحدی بورس تهران در اولین روزکاری سال

 

قیمت های جهانی پلتس عمدتا افزایشی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، امروز هم جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 25 مارس 2022، در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های پلیمری افزایشی هستند. پت بطری، پی وی سی و پ پ ها افزایشی و پلی اتیلن ها ترکیبی از کاهش و افزایش بودند. در نشریه آیسیس اما قیمت ها عمدتا بدون تغییر و در بعضی گروه ها روندی افزایشی داشتند. فردا قیمت های پایه با ترکیبی از قیمت های جهانی این هفته و هفته گذشته اعمال خواهد شد که در این صورت قیمت های آیسیس در گروه پ پ ها بدون تغییر و در گروه سنگین بادی و سنگین تزریقی و سنگین فیلم روندی کاهشی خواهند داشت و در مقابل گروه پی وی سی افزایشی است.

کاهش 212 تومانی نیما طی دو هفته
میانگین هفتگی دلار نیمایی که در آخرین روز کاری سال گذشته به 106 تومان کاهش رسیده بود، امروز و در ابتدای هفته کاری سال جدید، کاهشی بود و به 23 هزار و 772 تومان و اختلافِ دلار نیمایی امروز با قیمتِ یکشنبه 22 اسفند 1400، به 212 تومان کاهش رسید. فردا، یکشنبه 7 فروردین 1401، اولین قیمت های پایه امسال در حالی اعلام خواهد شد که دلار نیمایی کاهشی و قیمت های جهانی آیسیس طی دو هفته عمدتا بدون تغییر هستند.

صعود دلار صرافی به کانال 25 هزار تومان
دلار صرافی که سال گذشته را با 967 تومان افزایش و در قیمت 24 هزار و 927 تومان به پایان رساند، سال جدید را نیز افزایشی آغاز کرد و با 499 تومان رُشد، تا ساعت 16.00، 25 هزار و 426 تومان قیمت گذاری شد. دلار آزاد نیز امروز با اندکی افزایش به 26 هزار و 320 تومان رسید.

پایان هفته برنت با 119 دلار
برنت که معاملات این هفته را با 111 دلار آغاز کرده بود، در میانه هفته تا 123 دلار هم پیش رفت اما در پایان، معاملات برنت با 119 دلار خاتمه یافت. باید منتظر روز دوشنبه و اثر حمله یمن به تأسیسات آرامکو ماند که بازار هفته بعد، با چه قیمتی آغاز می شود. قیمت پایانی نفت برنت: 119 دلار و 24 سنت.

صعود 23 هزار واحدی بورس تهران در اولین روزکاری سال
شاخص کل بازار سرمایه سال گذشته را با 22 هزار واحد افزایش به اتمام رساند امروز و هفته جدید را نیز افزایشی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات امروز با 23 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 390 هزار صعود کرد.

 


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟